Praha, 6. května 2009 – Zlatá koruna se stává v poslední době jedním z často vyhledávaných finančních serverů. Za měsíc duben dosáhl počet návštěv na tomto serveru čísla 100 488. K vysoké návštěvnosti přispělo i to, že na serveru právě probíhá hlasování o Cenu veřejnosti soutěže Zlatá koruna. Hodně návštěvníků serveru se zajímalo také o dubnové finanční fórum, které Zlatá koruna pořádala k dopadům globální krize. Největší zájem je ale o informace o finančních produktech, kterých jsou na serveru přehledně uvedeny stovky. Návštěvníci mají možnost je porovnávat a vybírat nejlepší. Největší zájem je o produkty elektronického bankovnictví.
Na stránkách je možnost pořídit si produkty v online prodeji. Největší zájem je o produkty Poštovní spořitelny, Spotřebitelský úvěr neúčelový a Spořicí účet Červené konto a o Spořící účet ING Konto od ING Bank. Návštěvníci na stránkách naleznou i všechny produkty oceněné od roku 2003 v soutěži Zlatá koruna. Letošní sedmý ročník soutěže Zlatá koruna je přitom nejlépe obsazeným ročníkem v celé dosavadní historii. Rekordní účastí 213 produktů 67 finančních společností překonal prozatím nejvíce obsazený druhý ročník soutěže, který se konal v roce 2004. Tehdy odborná porota vybírala z 204 finančních produktů, které do soutěže vyslalo 58 společností.Letos kromě finančních společností, které do soutěže přihlásily 170 produktů, měli možnost nezávisle nominovat produkty také všichni odborníci zastoupení ve Finanční akademii. Z 96 nominovaných produktů po užším výběru nakonec Rada Finanční akademie do soutěže zařadila 43 produktů.
„Silnější obsazení soutěže znamená zvýšení její prestiže. Do hodnocení je zahrnuto více produktů, tím je hodnocení objektivnější a výsledky lépe odrážejí situaci na finančním trhu,“ zdůvodňuje tento krok předseda Finanční akademie a finanční arbitr ČR František Klufa.Také letos Finanční akademie hodnotí produkty v patnácti kategoriích. Stejně jako v minulých ročnících je nejvíce obsazena kategorie životního pojištění, do které bylo přihlášeno 26 produktů. Druhou nejvíce obsazenou kategorií jsou letos bankovní účty. Porota bude mít možnost vybírat z 22 produktů jedenácti tuzemských bank. Každá kategorie má hodnotitele složené vždy jen z odborníků na danou produktovou oblast. Celkově byla letos Finanční akademie rozšířena, aktuálně má 287 členů.
pdMEDIA s.r.o. K Rybníčkům 26, 100 00 Praha 10, Tel.: (+420) 274 780 740 - 2 E-mail: zlatakoruna@zlatakoruna.info www.zlatakoruna.info
Již potřetí bude v rámci Zlaté koruny vedle nejlepších produktů v patnácti kategoriích vyhlášena cena Novinka roku. Do soutěže na tuto cenu přihlásily letos finanční společnosti na 65 novinek. Odborná porota nebude mít jednoduchou práci vybrat z širokého spektra přihlášených produktů nejlepší, protože každý je něčím a jinak zajímavý. O Novinku roku se uchází například Chytrá karta České spořitelny a Spořící účet s prémií ČSOB. Dále takové produkty jako Hypotéka po webu Hypoteční banky a TV Banka Poštovní spořitelny. Z produktů pro podnikatele je to mj. nově zavedené mBusiness konto mBanky anebo novinka České pojišťovny Komplexní pojistný program pro dopravce. Nechybějí ani specificky zaměřené produkty, jakým je třeba ECO-Energy: úvěr na podporu obnovitelných zdrojů energie, který nabízí GE Money Bank.Vedle Finanční akademie, která hodnocení ukončí 17. května, pokračuje až do 7. června hlasování veřejnosti. Na základě tohoto hlasování budou uděleny dvě velice prestižní ceny Zlaté koruny – Cena veřejnosti a Cena podnikatelů. O toto hlasování je mimořádný zájem. Jen v prvním nominačním kole Ceny veřejnosti bylo letos odevzdáno téměř 60 tisíc hlasů, což je další rekord. Hlasovat ve finálovém kole je možné na www.zlatakoruna.info a také prostřednictvím SMS zpráv. Výsledky letošního sedmého ročníku soutěže o nejlepší finanční produkty roku Zlatá koruna budou vyhlášeny v druhé polovině června. Nejdříve se s nimi budou moci seznámit návštěvníci serveru Zlatá koruna.
Kontakt pro novináře:
Jaroslav Brož
e-mail: broz@zlatakoruna.info
mobil: 602 27 85 85
xxx
Soutěž Zlatá koruna oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu. Letos se pod záštitou ministra financí ČR Miroslava Kalouska koná již její 7. ročník. Od začátku soutěže v roce 2003 se jí zúčastňují všechny významné banky, pojišťovny, leasingové, investiční a další finanční společnosti. Letošního ročníku soutěže se zúčastnilo 67 finančních společností s celkem 213 produkty. Nejlepší produkty v 15 kategoriích vybírá Finanční akademie složená z více než 280 finančních odborníků. Kromě toho uděluje také cenu Novinka roku. Výsledky hodnocení ve Zlaté koruně pomáhají veřejnosti snáze se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.Významnou součástí Zlaté koruny je hlasování o Cenu veřejnosti, kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu a SMS zpráv. V roce 2007 bylo hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů, kterou se oceňují nejlepší finanční produkty pro
pdMEDIA s.r.o. K Rybníčkům 26, 100 00 Praha 10, Tel.: (+420) 274 780 740 - 2 E-mail: zlatakoruna@zlatakoruna.info www.zlatakoruna.info
malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování se letos v prvním kole zapojil rekordní počet téměř 60 tisíc účastníků. Zlatá koruna svým zaměřením přispívá ke zdravé konkurenci, podporuje vznik nových produktů a veřejnosti napomáhá k vyšší finanční gramotnosti.Další informace o soutěži Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.
Partneři soutěže Zlatá korunaGenerální partner: OVB Allfinanz, a.s.
Partneři: CK Fischer, WorldClass, Česká televize, ČT24, Ipsos Tambor, TOP HOTELS Groups.
Hlavní mediální partneři: MF Dnes, iDnes.
Mediální partneři: Kurzy.cz, Finance.cz, Finanční noviny.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, Peníze.cz, FinExpert.cz, Osobní finance, NEWTON Media.
Odborní partneři: Finanční arbitr České republiky, CFO Club, Prague Business Club, Asociace penzijních fondů, Asociace hypotečních makléřů, Bankovní registr klientských informací, Nebankovní registr klientských informací, SOLUS, Sdružení obrany spotřebitelů, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Hospodářská komora České republiky, Unie malých a středních podniků.
Pořadatel soutěže: pdMEDIA s.r.o.
Generální partner soutěže, společnost OVB Allfinanz, a.s., je přední finančně poradenská společnost, působí na českém trhu od roku 1993 a je dceřinou společností německé OVB Holding AG. V současné době má v ČR více než 830 tisíc klientů a spravuje téměř 1,8 miliónu smluv. Klientům je k dispozici celorepubliková síť kvalifikovaných poradců – pojišťovacích a investičních zprostředkovatelů. Mateřská společnost OVB Holding z německého Kolína nad Rýnem vznikla v roce 1970 na základě myšlenky poskytovat soukromým klientům obsažné, individuální a komplexní majetkové a finanční poradenství. V současné době působí prostřednictvím dceřiných firem v dalších 13 zemích Evropy.OVB Holding AG se sídlem v Kolíně n. Rýnem je jedním z předních evropských poskytovatelů finančních služeb. Od založení v roce 1970 je klíčovou činností společnosti finanční poradenství, které se soustřeďuje na individuální potřeby klientů – především domácností – v oblastech pojistné ochrany, v otázkách majetkového poradenství, zaopatření na stáří a získávání nemovitostí. V současnosti poskytuje v Evropě poradenství 2,8 miliónu klientů a spolupracuje s více než 100 renomovanými produktovými partnery. OVB Holding AG nyní působí celkem ve 14 zemích, přičemž pro OVB pracuje přes 4800 aktivních spolupracovníků. V roce 2008 dosáhl OVB Holding, obchodovaný od června 2006 na Frankfurtské burze (Prime Standard), celkových provizních příjmů ve výši 260,2 mil. Euro a EBIT ve výši 28,8 mil. Euro.
pdMEDIA s.r.o. K Rybníč
© 2024 Kancelář finančního arbitra | všechna práva vyhrazena